Obserwatorzy

niedziela, 11 czerwca 2017

3 w 1

Witam serdecznie:)
Oj, nie było mnie tutaj dosyć długo z wielu powodów, o których nie chcę pisać:( 
Trochę moje plany Sal-owe poszły w odstawkę ale przynajmniej część z nich postaram się powoli nadrobić.
A teraz właśnie zaczynam nadrabiać pokazywanie tego co przez ten czas wyszło spod mojej igły.
Dzisiaj obrazek a właściwie trzy w jednej ramce. Wyhaftowałam je dla miłośniczki hoi,kaktusów, sukulentów itp - część jej kolekcji (bo będzie więcej zdjęć) można obejrzeć na Instagramie tutaj

Tak wyglądają już oprawione

I poszczególne przed i po okreskowaniu






 Haftowane są na kanwie 14 nićmi DMC i Anchor. 
Niby małe obrazki ale bardzo wymagające, jeśli chodzi o kontury.

I na koniec postępy w moich bzach - pojawiły się już pierwsze różyczki i kawałek koszyka:)

Dziękuję, że jeszcze do mnie zaglądacie i pozdrawiam cieplutko:)

18 komentarzy:

  1. Piękna oprawa kaktusików! Może tym postem zmotywujesz mnie, abym oprawiła swoje... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, piękne te kaktusiki, a oprawienie wszystkich w jedną ramkę dodaje im większego wdzięku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc krásné vyšívané kaktusy. Moc zdravím :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki,jednak z kreskami są bardziej wyraziste :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne haty, Irenko! Obraz z bzami będzie cudny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyglądają te małe obrazki oprawione.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kaktusiki, a w bzach przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje haftowanie jest po prostu cudowne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne hafty! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te kaktusiki:)))mam taką ramkę do zagospodarowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiatuszki, ślicznie je oprawiłaś :) A ten duży haft wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaktusowy tryptyk jest super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Irenko. Obrazki piękne. Kaktusy mnie urzekły i ta piękna ramka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, tak, potwierdzam z tymi kaktusami :), małe ale duzo czasu trzeba na nie poświecić. :) U mnie poszły na kartkę, ale taki tryptyk też fajnie wyglada, a obraz z bzem niesamowity.

    OdpowiedzUsuń