Obserwatorzy

czwartek, 15 czerwca 2017

Wycinka drzew

Witam i dziękuję bardzo za wpisy pod kaktusami:)

Nie wiem jak u Was ale w mojej okolicy trwa nieustanna wycinka drzew:( Od czasu wejścia nowej ustawy w życie w okolicy słychać tylko piły:(
Chcę pokazać jak nie tak wcale dawno wyglądała działka obok naszej a jak wygląda teraz. No tutaj chociaż usprawiedliwieniem jest to, że będą budowali dom. Tylko .... mogli trochę starodrzewu zostawić:(
Do niedawna taki mieliśmy widok z tarasu
 a taki z okna kuchennego
 A później przyszła ekipa pilarzy i było tak


A teraz te same miejsca wyglądają tak:
z tarasu
i z okna kuchennego


W odległości nie większej niż 50 metrów od naszego domu są jeszcze 3 takie "gołe" działki czyli pozbawione zupełnie drzew. Na razie nikt nie ma zamiaru tam się budować a wycięli chyba tylko dlatego, że .... można:(

Życzę spokojnego weekendu i serdecznie pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Niefortunna była ta ustawa (nie pierwsza, nie ostatnia) i choc mieszkam w mieście też odczułam jej skutki. Na podwórku obok było piękne, duże drzewo, które zasłaniało brzydką kamienice gdzie przesiadują menele. Niestety teraz drzewa brak a ja mam okropme widoki... Ty też miałaś zdecydowanie ladniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo.Kiedys za żywoplotem miałam las..sarny przychodziły na ogródek ptaszki świergotaly non stop.. a teraz...mam taki widok z okna jak u Ciebie...poprostu brak słów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety i u nas nie ominęła nas ta szaleńcza wycinka drzew !
    Jak jadę i widzę takie puste pola w lesie to mi się serce ściska z żalu :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się cieszę, że zadrzewiony i zachaszczony rów za jednym moim ogrodzeniem jest mój:) Niestety, z drugiej strony jest działka budowlana i... mój najpiękniejszy widok na las.
    Kiedyś coś tam powstanie, może nawet niedługo i tylko mam nadzieję, że nie będzie mnie raziło. Ale wolnoć Tomku w swoim domku:(
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, to dokładnie tak jak u mnie. Wycięli 30 arów lasu na działce obok, bo można. Oby im szybko z powrotem zarosło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim ustawa wejdzie w życie,to pośpiesznie wiele lasów w Polsce wytną,zupełnie odwrotny skutek,niż zamierzony. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście moją okolicę ominęło szaleństwo wycinania drzew. Nadal z okna mam widok na sosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie piękne zielone ściany!!! Współczuję Irenko. Sama jestem do tej pory wściekła, gdy nie kto inny, ale ksiądz wyciął wszystkie olchy nad rzeczką z tylu mojej działki:( Było to już z 12 lat temu, a do tej pory mnie trzęsie. Nie miał do tego żadnego powodu, nawet rzeczka to raczej teren gminny, ale cóż, w małych gminach, jak za starych czasów, rządzi pan, wójt i pleban:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś kto ma działkę moim zdaniem powinien mieć prawo co z nią zrobić. Zawsze można sobie stworzyć zieloną ścianę w domu. My tak zrobiliśmy i jesteśmy zadowoleni z firmy http://divinegreen.pl/oferta/zielona-sciana/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, przykro mi :( u nas dokładnie tak samo :(. Głupia ta ustawa :(.

    OdpowiedzUsuń