Obserwatorzy

niedziela, 30 lipca 2017

Na koniec roku szkolnego

Jak ten czas szybko leci! Już połowa wakacji a ja dopiero zebrałam się do pokazania hafcików na koniec roku szkolnego.
Mój wnuczek skończył 3 klasę i tak się złożyło, że miał 2 Panie Wychowawczynie. 
Dlatego wyhaftowałam 2 identyczne obrazki z różami, różniące się tylko inicjałami.  

Tak wyglądają razem w rameczkach

A tak bez ramek


**********************************************************************************
A moje juki w tym roku kwitły tak:


Dziękuję za wizyty na moim blogu i komentarze:)
Życzę udanego tygodnia:)

24 komentarze:

  1. Hafciki śliczne, wychowawczynie z pewnością były zachwycone.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo eleganckie prezenty!
    Mimo tego, że umiem haftować, to i tak z ogromną chęcią mogłabym taki obrazek dostać w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne haftowane róże. A juki okazałe w kwiatostany. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko,piękne hafciki:)serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty. Cudowne podarunki dla pań.
    Brązowe, haftowane obrazy od Ciebie Irenko podziwiamy codziennie. Stoją na honorowym miejscu w salonie i cieszą oczy:)
    Juki ślicznie kwitną. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą pamiątkę przygotowałaś Irenko! Panie na pewno były zachwycone! Sama jestem w szoku jak ten czas szybko leci, jeszcze dwa tygodnie i trzeba wracać do pracy, co prawda bez dzieci, ale dyrekcja zapełni nam czas byśmy się nie nudzili:(
    Juki wspaniałe! U mnie w tym roku żadna nie kwitnie:(
    Buziaczki Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haftowane różyczki wyszły świetnie. Będą wspaniałą pamiątką.
    Twoje kwitnące juki są po prostu zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te róże. Przygotowałaś wspaniałe prezenty dla Pań.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne róże.Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne różyczki, piękne prezenty. Białe ramki dodają splendoru. Juki kwitną,że ho, ho.Razem z krzewami,które są za nimi tworzą przepiękny szpaler.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te obrazki i juki imponujące! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne pamiątki przygotowałaś :) Swoje obrazki oprawiłam w takie same białe ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! A co do juk, to ja mam na swoim ogrodzie kilka od paru lat i jeszcze nigdy nie zakwitły! Dlaczego? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kwitną po czterech latach ;) Na tej co kwitła już nie zakwitnie ponownie czyli muszą być nowe przyrosty ale pewnie je masz - mam nadzieje że za rok Ci zakwitnie :)

      Usuń
  14. Urocze różyczki Irenko wyhaftowałaś- ach a jaki ładny widoczek juk cudnie Ci zakwitły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne różane obrazki:). Moja juka też zakwitła w tym roku. Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te haftowane obrazki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne obrazki! też haftowałam w tym roku dla córci na zakończenie 3 klasy obrazek dla wychowawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne różyczki, bardzo efektowny prezent i niebanalny. Juki kwitną przecudnie, moje w tym roku zastrajkowały i tylko jedna zakwitła. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne różane bukieciki na koniec roku, taka róża co prawda nie pachnie, ale będzie trwała wiecznie, nawet dłużej niż pamięć.

    OdpowiedzUsuń