Obserwatorzy

piątek, 27 października 2017

Czajniczek drugi i trzeci

Kolejne czajniczki choinkowe z Sal-u Swietłany.

Drugi już gotowy

i etapy pośrednie

Trzeci gotowy
i etapy pośrednie

A teraz wszystkie dotychczas wyszyte na jednym zdjęciu

**************************************************************************************************

Dawno nie pisałam co przeczytałam, więc trochę nadrabiam.
Naszło mnie na klasykę i w wakacje przeczytałam "Chłopów" - 2 tomy, razem 1097 stron
oraz "O krasnoludkach i o sierotce Marysi" - 180 stron

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego weekendu:)


16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te czajniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się te czajniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zawieszki. Ja ostatnio oglądnęłam serial " Chłopi " , odświeżając pamięć. Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko! Idziesz jak burza z tymi haftami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki:) A do klasyki zawsze warto wracać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czajniczki Irenko!
    Książkami mnie zaskoczyłaś, ale prawdę mówiąc to sama lubię raz kiedyś wrócić do lektur szkolnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te czajniczki, Irenko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja czajniczków powstaje,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne czajniczki.Świetna kolorystyka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne czajniczki :) Ze szkoły jako jedyna przeczytałam wszystkie części Chłopów. Większość osób była zdziwiona, że książka podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby Ci wyszły:)Ja chłopów przeczytałam już jako dorosła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze hafty... I moi ukochani "Chłopi" :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te czajniczki, mam je zaplanowane na przyszłe święta jako magnesy na lodówkę. Chłopi, bardzo nie lubię tej książki.

    OdpowiedzUsuń